button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Khamis, 14 Julai 2011

semuanye hipokrit !!!!!

Salam semua...
dlm dunia ni ade kn mnusia hipokrit !!!
knp la aku boleh serumah ngan diorg ni semua !!!
pg ni ak br tau segala2nye !!!
diorg semua ni hipokrit !!!!
dr mula lg aku dh agk 1 rumh ni mmg ade mmg
xsuka aku,fara dan eira dr mula..
tp aku cuba tngkn hati aku yg diorg ni ok..
tp mkin lma diorg mkin tnjuk perangai bdoh diorg
pg ni trbongkar semua..
pe yg aku ckp kt diorg sal pompuan sial tu diorg
cite kt pompuan sial tu..
sal pe yg diorg ckp sal pompuan sial tu xde pn aku
ckp kt pompuan sial tu !!!!
aku akn ingt smp mati pe yg korg wt kt aku !!!
dn korg xptot pn dijadikan kawn/family
mmg skit hati gler !!!
knp la aku perlu jmpa diorg ni semua..
skrg diorg kenakan aku balik..
tp xpelah ini semua ujian Allah tuk aku..
dan aku akn jdkn semua ni pengajaran dlm hdp aku..
untuk kwn2 blogger pn,pas ni cr la kwn yg baik..
xperlu ade kwn yg hipokrit
walaupn suh aku trgkn pe ak xpuas hati,
nti ak trgkn diorg bkn nk ngaku pn !!
tah la...pagi ni sgt la skit hati ngn dioarg ni semua !!!
1 umh ni xguna !!!!
sory!!!!
aku dh xnk knl org cm korg lg !!!

2 ulasan:

  1. KALAU MARAH,PEGI AMBIK AIR SEMAYANG.kompom leh down.jgn la mara n bagi gelaran xbaik pada org lain,nanti akan balek pada kite semula.jus berpegag pada satu prinsip,'bio org wat kite,jgn kite wat orang.'.to be cool is rite action to solve the problem tok more successful.try wat,akan nampak hasilnye.:)

    BalasPadam
  2. yela ngah..dh mrh dh xpk pe dh..tp bila pk2 blik mmg xbaik..thanks ats nasiht tu.. =)

    BalasPadam

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...