button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Ahad, 5 Februari 2012

jawapan yg korang nk tu ade pada diri memasing...

sudah-sudahlah ckp sal tu,,,,
aku dr dulu lg pk sal ni....
kau br skrg nk sedih????
br skrg nk pk????
semua yg jd ni dtg dr diri korg...
dn jawapan tu pn ade pd korg gak...
xpyh nk sedih sgt la...
semua ni korg sendr yg buat,,,
dn dtg dr dri aku yg terlalu jujur meluahkan perasaan...
yeeeaaahhh !!!!mmg ni diri aku...
kau tnye fb tmpt luahan hati ke???
abih kau wt status semua tu bkn dtg dr hati kau???
suda2lah....
aku sikit pn xmnx keadaan jd cm ni....
tp dh jd cm ni aku rs dh xprlu cm dlu,,,
sbb dlu terlalu happy sgt,semua nk wt sma2
skrg jd pe????????
pk sndr la...
semua dh bsr...
tp aku ttp xkn mengalah....
sbb aku dh pnt mngalah selama ni...
fhm2 la sndr....
aku

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...