button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Selasa, 1 Mei 2012

MENGUMPAT........

Mengumpat ????
semua manusia mengumpat kan bila dia xpuas hati ngan sikap seseorang tu,,
lumrah hidup manusia kan,,,
aku pn mengumpat org,,
tah la kdg x leh nk berenti dr mengata org,,
sbb kite xpuas hati ngan org,,
lg 1 xsuka bila org tu duk mrh kite ngumpat dia,,
padahl cm la dia x ngumpat kite smp org lain bnci kite,,
ape cer ???
tp tah la, smp skrg ni x terluah kt dia,,
yela memasing sibuk tp dia la paling sibuk,,
kdg2  x sibuk pn wt2 sibuk,,
yela org ade laki,,, 
ooopppss !!! nti ade lak kata aku jeles !!
tlong la xde ms nk jeles2 ngan kau !! 
lain la laki ko tu ensem, kaya yg teramat ke or dpt laki yg hot2 gtu,,
ade la nk jeles sikit2,,
tp aku bersyukur ngan ape adenye jek,,

hurm,ni la ujian berkawn,,
selama ni aku kwn ngan org xde la cm ni,,
tp skrg ni boleh kena tekanan jiwa aku rs,,
ish, semak la dia tu !!
sakit hati gak aku ni,,
papepn aku lex jek,,
tp mmg TAK la aku nk tgr dia,,
dan aku xkan jd cm mula2 dia knl aku,,
mgkin aku salah dlm hal ni,
tp pnca aku cm ni dr dia la,,
xpe, aku sbr,,

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...