button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Isnin, 16 Mei 2011

aku dh berubah ke??????

Aku dh berubh ke????????
Entah la,aku sndr xtau.....
knp aku cm ni....
bila xmsj dia,aku rs bosan,rndu,n nk je msj ngn dia !!!!
tp bila dia dh msj,aku cm nk xnk lyn je....
tah la,aku rs aku cm xpntg pn pd dia..
aku xtau nape aku pk cm ni...
aku kecik hati ngn dia....
tp aku xnk cite pe yg aku kecik hati ngn dia..
diam lg bgs.....
biarlah...mgkin aku perlukn msa je..
tp xde niat pn di hati nk pts ngn dia....
aku syg dia lg....
tp tah la,bila aku cm ni hbgn ni hmpr berakhir cm tu je...
tah la,bingung !!!!!!!
tp aku btl2 syg kn dia lg....

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...