button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Sabtu, 7 Mei 2011

knp ssh org nk tlg kite????

kali ni nk ckp sal tajuk di atas la...
knp ye ssh org nk tlg kite...
tp bila org mnx tlg kita xde pn kita nk kata xboleh...
tp bila kite nk mnx tlg org cm pengemis je kita ni???????
mana istilah tolong menolong dlm islam?????
sdgkn kita umt islam di tuntut supaya tlg mnolong...
tp knp kita xwat?????
lau bab kawen pndai je ckp ikut sunah nabi...
tp lau bab lain xnk lak ikut...
tp tlg la pk,ms kau ssh org sggp gdai masa,tlg gak smp dpt setel
masalah kau,tp bila kau dh sng,kau xpndg dh org yg tlg kau..
Bhai !!!!ingt bhai,hr ni lu wt org...
nti akn ade hr lu lak bhai...
jgn nti lu ssh lu dtg kt org tu lg...
cm ni la sikap org melayu ye????
mmg xsemua,tp majoriti...
gua ksian kt org yg tlg lu dulu bhai !!!!
dia skrg ngah ssh...hdp dia di hjung tnduk je..
pe2 jd kt dia,gua rs gua pn xkn respect lu bhai !!!
lu pk la sndr sblm pe2 jd kt dia...
hope lu ubh la pkran lu !!!!

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...