button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Rabu, 10 Ogos 2011

Happy Birthday to My Father...


Zainuddin Bin Abd Majid..
10.8.1965..
Melaka..
Pemandu Van Utusan..


Salam semua..
di atas adalah bapa kesayangan saya...
Birthday dia 10.8.2011 ni..
Lmbt update sbb ain busy..
hehehe..
Sedih la xdpt sambut birthday dia..
just wish je dr jauh..
hurm,hope dia akn jd bapa yg baik untuk ain dn adk2 ain...
semoga murah rezeki untuk abah..
along ngan adk2 doakn kesejahteraan abah..
semoga abah diberikan kesihatan yg baik...
saya syg abah saya...


bersama adik2 ku masa bercuti 
di melaka...


inilah family saya...

sekian....

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...