button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Selasa, 17 April 2012

aku x tahan dh cm ni,,

mungkin ni dugaan hidup aku,
mmg di takdirkan aku cm ni,
aku xtau knp aku perlu sedih sbb kwn2 aku,
sdgkan aku sndr kata xkisah kn,if xde pn yg nk kwn ngan aku,
aku boleh hdup,tp skrg aku xtahn lak,,
nape,bila aku ade mslh xde pn yg nk fhm,,
memasing nk aku fhm diorg,
selama ni aku xpernah ke ikut ckp diorg??
pe diorg nk semua aku ikut,
aku nk jd dri aku sndr,, tp knp diorg xleh trima,,

serius,aaku xtahan dh cm ni,,
aku rs aku nk berenti study,
diorg perlukan aku time aku ssh jek,
time tuk diorg happy2,diorg lupa aku,,
ye,maybe sbb event tu yg dibuat adalah org yg bnci aku kn,
sbb tu dia x ajk aku sekali,
so,xpelah korg pn xkshkn if aku xjoin pn,,

xpelah,happy2 la korg,,
terima kasih sbb jd kwn aku selama ni,
trima ksih byk2,,

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...