button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Ahad, 29 Julai 2012

Semuanya sebab kau !!!!!


Dugaan pada 6 Ramadhan buat aku sedih sgt..
dugaan....
sebabkan peristiwa tu, aku merajuk ngan umi..
ibu kandung aku..
aku xtau kenapa aku jd mcm tu...
mungkin salah aku, tapi aku xboleh bila dia menyalahkan aku semuanya..
adakah dia cam tu sebab dia malu sebab aku anak dia ??
dia xnk org kata dia xpandai ajar anak...
tah la...sampai sekarang aku masih xleh terima..
sampai aku batalkan niat aku nak balik jb semalam..
padahal aku dh inform awl ngan mak aku yang aku akan balik semalam...
then ptg semalam dia call tanya aku balik ke x..
masa nak jawab tu berat sgt mulut aku ni..
Ya Allah berdosanya aku....


dah 2 hari peristiwa tu berlaku..
aku nekad aku buang sedara aku dari hidup aku..
perasaan benci aku timbul pada diorang..
memang xbaik, tapi ntah la..
ape guna aku anggap diorg sedara aku, tp diorg xpernh pun aggap aku cm tu..
bukan semua org sempurna..
tp aku xdpt terima tindakan diorg..
yang nakkan aku dan family jaga hati dan perasaan diorg
semata2 sebab diorg anak yatim...
tapi lau kelakuan ank yatim yg kurang ajar, yang berlagak tu
perlu ke aku hormat...
penat dh mengalah..tapi knp aku jek kena hormat diorg..
sdgkan diorg xprnh inginkan aku jd sedara diorg..
lagi boleh kata,atok aku yg tua tu kena tanggung diorg adik beradik..
kalau lah atok aku tu ade harta yg banyak,masih bertenaga,
boleh la aku terima statement diorg..

tah la,ckp byk pun xguna kan...
benda dh lps...
dan aku rs aku dh buang diorg dr hdp aku sepertimana
diorg buang aku...
sory,aku rasa aku bukan org yg hebat...
aku masih lemah...
ape2 pun,skrg aku nak pjuk hati aku
supaya dh x merajuk ngan umi..


0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...