button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Ahad, 29 Julai 2012

Tiada Yang Sempurna :)


Benda ni selalu aku pk...
tiada manusia yang sempurna kan dalam dunia ni...
tapi kadang2 aku tertanya2 apa salah aku, sampai org xsuka ngan aku...
contohnye kes aku ngan sorg akk ni...
aku ngan dia xlah selalu berjumpa, bertegur...aku knl dia sbb dia adk kenalan rapat aku..
kekadang kat fb tu ade gak la aku komen,like or anything la kt fb dia..
tp dia xlyn pun...tp sometimes dia ok lak ngan aku...
dan bermula dr situ terdetik la hati aku mengatakan dia hanya bermuka2...
tapi org kata x baik bersangka buruk kan ngan org...
hurm, ye aku xbersangka buruk kat dia....mgkin dia ade sbb tersendiri kan...

Hurm,kekadang aku dalam xsedar,
aku pun buat something smp org xsuka kan...
so,aku xleh slhkan org lain gak kan...
dan kesimpulannya tiada yg sempurna melainkan DIA :)
DIA maha pencipta yang tahu segalanya kan...
yg baik dtg dari-NYA, yg buruk adalah kita hamba-NYA
Selamat menjalani ibadah puasa :)

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...