button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Khamis, 3 Januari 2013

Dugaan sentiasa ada...


*muka manyak senyum,tapi hati manyak sedih*

Biasalah kan, xsemestinya seseorang tu happy je selalu tapi dia xkan mengalami kesedihan...
Actually, aku jenis manusia yang xbape nak reti sorokkan kesedihan aku..
kekadang tu kantoi gak ngan orang tertentu...
tapi sekarang memang hati aku rasa sedih sangat...
aku xtau kenapa... kekadang aku rasa benci pada perasaan yang ade pada aku ni...
tapi aku istighfar banyak-banyak..
sebab ape yang berlaku ni semua dah ditentukan oleh Allah swt...
mungkin ujian hidup untuk aku...

kekadang bila duk sorang-sorang aku pk banyak benda...
banyak sangat benda yang ada dalam kepala ni..
dan aku terus pendamkan dalam hati...
sebab xsemua orang mampu memahami situasi yang sedang aku alami..
dan jika aku ceritakan keadaan aku yang sebenar, sudah pasti pelbagai tohmahan, cacian dan pelbagai cerita buruk dikuarkan...
biarlah jika hanya segelintir sahaja yang mengetahuinya..
yang penting,dengan sape aku berkawan, sikit pun duit orang lain aku x minta..
aku dengan hal aku dan kenapa perlu pertikaikan perhubungan aku dengan si dia..
biarlah hanya Allah swt sahaja yang menghukum aku...
korang bukan tau pun perkara sebenar antara aku dan dia..
dan aku yakin ape yang berlaku pada aku sehingga ke hari ni ada sebabnya dan Allah maha adil dan lebih mengetahui...

hati aku sedih hanya Allah swt saja tau..
lama aku pendamkan,supaya aku lebih kuat...
sebab aku tau tanpa mengingati Allah pasti aku x kuat..
moga kekuatan terus ada pada aku....



0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...