button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Rabu, 2 Januari 2013

Orang Baru menjengah dunia...... ^_^


Assalamualaikum dunia~~~~
Saya penghuni bumi yang baru, In sha Allah...
menjengah dunia pada 1.45 pm pada halam perbincangan ari rabu bertarikh 2.1.2013
nama masih dalam perbincangan dengan ahli-ahli parlimen...
hahaha....

yang di atas adalah adik bongsu saya...
baby boy..
sangat2 omel ! geram jek nengok...
dok dalam tempat dia tu sikit2 nangis...
bila along dia dukung senyap terus...
alahai baby, manjo sgt kau nih ye...
yang paling eden suko bila umi kata dia banyak ikut eden..
muka eden,hidung eden...pipi pun dh lbh kurg jek.. hahaha
adakah masa ngandung umi asyik pk kan eden jo ???
papepun sangat bersyukur ke hadrat ilahi,
umi & baby selamat...
aku sangat excited tau ! mana taknye...
ikut umi abah g hospital kul 9 lbh...
smp hospital mmg aku xleh neman umi la kan..
kena nunggu kat tempat lain..
5jam aku nunggu...last-last dpt call dr abah dlm kul 2,
kata umi dh selamat bersalin..
perghh masa tu aku rasa nak joget2 jek..
tp disebabkan orang ramai, aku berlakon sopan seketika ! HAHA

melihat keadaan umi saat menahan sakit,
aku jadi sebak..
pastinya sama saat umi nak lahirkan aku..
perghh,aku xdpt bayang kan aku lak yang akan bersalin...
pasti aku akan merasa macam umi rasa..huhuhu
in Sha Allah...
papepun aku sangat seronok sebab baby kuar sebelum aku balik Kl..
^_^.





duk lama

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...