button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Sabtu, 9 Februari 2013

Saya sudah 20 tahun !!!! ^_^


Happy birthday to me !!! hehehe
9.2.2013 adalah genapnya umur saya 20 tahun...
rasanya cam xpercaya umur saya dah 20 tahun...
rasa cam semalam je baru habis sekolah...
tahun ni still sambut tanpa family..
hanya housemate yang menemani...
dengan tipu sunat diorang tu, pastu wat suprise ! bagi kek !!
thanks korang ! xsangka korang akan sambut bufday aku sampai bagi kek !
selama ni pun kite sambut dengan tepung, telur, kopi ngan kunyit kan ?? hehe
papepun, aku terharu sangat ngan korang nye suprise !!!
farahk.ayugee and mek am...tq, pada suprise yang korang wat...
sayang korang sokmo....

pada mr. A, thanks k...even awak just bg ucapan pun dah memadai bg saya..
yela, even awak ada hal kecemasan pun awk still xlupa hari bahagia saya..
moga hubungan kita ni diredhai Allah swt..
saya sayang awak mr.A...

kali ni even xsambut bufday ngan family, tapi still happy gak..
sebab umi 3g siang tadi semata-mata nak wish bufday anak dara dia yang nakal ni..
yang best sekali ayat umi adalah, "sape sponsor kek ??" p.we kau eh ???
HAHAHAHA ! xhabis2 dok sebut pasal p.we umi ni..
love u umi !! muuuuaahhh 

pada kawan-kawan yang lain thanks k...
pada yang wish bufday saya, terima kasih banyak-banyak...
moga setiap kata yang awak-awak berikan dimakbulkan...
thank you so much friends !!!! ^___^


inilah hasilnya malam semalam !!! tq SAHABAT...

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...