button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Isnin, 25 Mac 2013

musuh jangan di cari....


Assalamualaikum
sememangnya musuh jangan di cari. tapi dalam berkawan-kawan ni, lau kawan wat benda yang salah x kan kite turut nak bersubahat kan ???
kite ni dosa banyak dah, ni bertambah lak sebab bersubahat benda hok tok molek !!! hurm, if aku cerita kan benda yang sebenar pun pasti korang rasa benda tu patot di cegah. tapi xnak la aku buka aib orang.
cuma ape yang aku nak kongsi kan kat sini adalah pasal kawan yang xleh nak terima teguran dari kita walaupun teguran tu dah terlalu sopan.
lau dah 3 kali tegur baik-baik, dia tetap wat xtau hati sape x terbakar !!!
pastu paling sedih ade gak kawan yang dok sangat sokong ngan perbuatan si makhluk yang xleh nak terima teguran ni...
depan kiteorang bukan main la dok kata x selesa ngan perbuatan si polan. tapi belakang kiteorang....
hurm, sakitnya hati hanya tuhan jek tau...
macam-macam masalah berlaku masa zaman study ni...
bengang sangat..
ape2pun ni semua di jadikan pengajaran......
so perlu lah berhati-hati kan pilih kawan.

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...