button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Rabu, 29 Mei 2013

Diri aku dan kawan-kawan....


Assalamualaikum kawan-kawan sekalian..
Semoga kalian semua sihat sejahtera hendaknya...
Hai, nama saya Zaimatul Nurain Binti Zainuddin...
Umur, 20 tahun...(rasa cam x percaya dah 20 tahun) hehehe
hobi, minat baca novel, main game dan menyanyi..

ape yang ingin di ceritakan di sini ialah,about my self and my friends...
aku sememangnya seorang yang suka berkawan...
masa zaman sek aku masih x pandai untuk memilih kawan..
sebabnya aku jenis jarang ada masa ngan kawan-kawan..
just masa kat sek je baru la ada masa ngan kawan-kawan...
bila dah g belajar ni, baru lah aku dapat banyak pengalaman hidup..
semuanya aku tempuhi dengan tabah...

bagi aku, kawan penting... selain kedua ibu bapa kita..
but, mesti cari yang betul-betul leh ngam ngan kita...
maksud yang betul-betul leh ngam ngan kita, bukanlah semuanya kena sama ngan diri kita...
mestilah ada perbezaan sikit..
zaman study ni memang banyak dugaannya...
dah la kadang-kadang bengang ngan management kolej pastu timbul lak masalah ngan kawan-kawan...
by the way, aku  xkata dalam semua hal aku betul...
but, pada aku ape yang aku lakukan kepada kawan-kawan aku adalah tanda sayang aku pada diorang..
maybe, cara teguran aku or anything x kena pada diorang then timbul perasaan x suka pada aku..
tapi, aku bukanlah jenis yang berdendam...
aku hanya marah masa tu je...
tapi lau orang tu faham apa yang aku cuba lakukan untuk dia, pasti dia akan terima apa yang kau buat.. MAYBE LA KAN...

macam baru-baru ni, berlaku perselisihan faham ngan ex housemate aku..
diaorang pun dah  x serumah lagi sejak kiteorang pindah umah baru, baru-baru ni..
hurm, terpulang la pada korang...
apa yang aku lakukan,mungkin korang x leh terima sebab yela kite ni even kawan tetap ada perbezaan pendapat..

hurm, papepun... pada korang thanks pernah jadi kawan aku.
aku xpernah lupa kenangan manis aku ngan korang walaupun mulut aku kata benci pada korang masa dulu...

walau apepun, apa yang berlaku semuanya adalah pengajaran dan pengalaman pada aku...
justeru, aku perlu pandai cari kawan..
dan ape yang perlu aku ingat, 
JANGAN MUDAH SAYANGKAN KAWAN BILA DIA X MAMPU NAK FAHAMI KITA...
papepun, thanks juga pada mereka yang sudi menjadi kawan saya...
dan thanks pada bff saya...



 old friends....
kawan zaman sek


kawan zaman study...

papepun, aku sentiasa berdoa agar kawan-kawan yang dulu pernah menjadi sahabat aku,agar korang sentiasa berada dalam keadaan yang sihat dan bahagia hendaknya...
jaga diri semua ^___^

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...