button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Ahad, 16 Jun 2013

♡ Sebenarnya saya isteri dia ♡

Hohoho..pasti ramai tau kan pasal cerita tu..
Ramai yang tangkap lentok kn., hehehe
Termasuk aku ni ha.. suka sangat layan cerita yang sweet2 ni..
Lagi2 lau layan novel dia..
Lagi la feeling gila tawuukk..
Hurm, just for tuk hiburan hati,.

Yela, kehidupan kita ni dah diaturkan oleh yang maha ESA kan..
Tapi atas diri kita gak..
Lau berusaha dapat la hasil yang memuaskan kn..

Actually nk cite sal novel dia..
Serius lain dr cite kt tv..
Ada lain sikit la.. tapi kan ms bca aku berangan je.
Aku yang jd watak syaf tu..
Mampos, kuat berangan aku ni..
Hahaha

Standard la kan.. semua org mengimpikan kehidupan yg bahagia.
Papepun aku berharap moga ada sinar kebahagian dlm kehidupn aku ni..
Kisah cinta aku ni pun dh leh jd kn novel..
Penuh dugaan..
In shaa Allah aku akn capai impian aku nk wat novel..
Hahaaha, berangan lebih !!!

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...