button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Rabu, 28 Ogos 2013

Di dalam suka terselit duka..

ujian Allah swt kepada manusia tidak pernah berhenti..
kini aku diuji sekali lagi..
aku merasakan apa yang berlaku adalah dari diri aku...
Ya Allah, aku tau aku leka dan selalu hanya ingat padamu hanya pada waktu aku susah..
kini KAU uji aku supaya aku ingat kemali padamu..
sungguh aku merasa tidak sedap hati setelah apa yang berlaku ini.
bagaimanapun, aku cuba untuk kuatkan hati aku supaya aku dapat tersenyum di hadapan kawan-kawan...
Ya Allah, tolonglah jauhkan si dia dari aku jika dia bukan untuk aku..
aku rasa tak kuat nak terus tempuhi hidup aku jika aku terus di salahkan oleh manusia yang menyibuk...
sungguh aku x minta semua ini berlaku pada diri aku sehingga perlu menyusahkan orang lain...
tolong beri aku kekuatan....
T__T

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...