button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Khamis, 12 September 2013


Assalamualaikum kawan-kawan..
pejam celik, pejam celik dah 2 tahun setengah dah aku belajar di Saito College..
Macam-macam perkara yang aku dah alami. selain menimba ilmu, aku dapat mencari kawan-kawan baru..
masa alam study ni la, macam-macam pengorbanan diperlukan.
dalam tempoh dua tahun setengah di Saito College, aku dapat belajar mengenali kawan yang boleh dijadikan SAHABAT !!
bukan hanya setakat kawan, tapi SAHABAT.
sungguh, dalam mencari SAHABAT ni, macam-macam dugaan berlaku..
walau bagaimanapun, aku anggap perkara tersebut sbg pengajaran dan mampu mematangkan diri aku..

ok,anyway sekarang ni aku nak bercerita tentang rakan-rakan sekelas..
dan ingin meluahkan segalanya pada korang..
korang semua, aku tau aku banyak salah silap ngan korang antara sengaja dan tidak sengaja..
mulut aku jahat selalu.. dan suka marah-marah..
tapi korang kena tau, even aku marah-marah aku x simpan dalam hati..
suatu masa hati aku akan sejuk dan anggap ape yg berlaku adalah dr silap aku juga..
even, kita x rapat dari sem 1 pun, apa yang berlaku antara kita hingga saat ini cukup bermakna pada aku..
macam-macam kerenah korang..
dan bila masanya makin hampir, hati aku sebak nak jauh ngan korang..
rasa cam nak minx saito tambahkan lg setahun lak untuk batch kite study lg.. hahaha
even saito selalu wat hal, tp saito lah tempat kite jumpa dengan lecturer-lecturer yang TERBAIK&AWESOME !!
korang,aku rasa sedih sangat..
semakin hari kita nak berpisah, kita semakin mesra..
korang setiap detik bersama korang akhir-akhir ni pasti akan aku ingat sampai bila2..
gaduh mcm mna pun, aku xde simpan dlm hati..
tetap syg korang sbg kawan...
thanks korang sudi share sweet moments bersama sebelum kita berpisah sementara..



0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...