button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Selasa, 21 Jun 2011

6 tahun berakhir dengan kesakitan....

Hurm,mood skrg mmg sedih sgt2 wookk !!!!!
gua xtau la knp bhai...
gua mmg sdih sgt2...
smp kepala gua skit gila2 cm nk pecah...
dlm kls akaun td pn gua xfokus..
rs xsdp bdn sgt2...
xtau la knp  gua cm ni ngn dia skrg...
gua mnx pts ngn dia sbb gua rs cm gua ni bkn awek dia lg je...
6 thn  gua ngan dia...
tp kiteorg xcam psgn lain
org lain leh kuar2...
jln2...
tp gua xde beb....
gua bkn nk selalu kuar ngan dia...
tp skrg gua nk sgt kuar ngn dia..
tp dia xleh wt semua tu...
pdhal skrg gua dh jauh dh dr family gua..
ni pn ssh lg nk jmp..
gua xfhm la...
xpelah,skrg family dia pn dh xsuka gua kn..
family gua pn xberkenan kt dia..
so,skrg baik gua lex2 dulu..
tngkn pk rn gua..
gua tau dia pn sedih bila gua skrg dh berubah..
tp gua cm ni,bkn gua suka pn..
gua pn sakit gak bhai..
tiap2 mlm gua ngis pk dia ....
smp siang td dia fon gua pn gua xnk ckp..
sbb gua nangis...
xpelah,maybe bkn jodoh gua ngn dia lg...
gua redho...
harap dia bhagia walaupn gua xde lg ngan dia..
tp gua nk dia tau,yg gua btl2 syg kn dia..
amat2 la syg kn dia...
dan xpernh lg gua syg laki lain cm dia..
(atok or ayh tu lain cita la)



0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...