button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Selasa, 14 Jun 2011

aku menangis lg.........T___T

Ya Allah aku menitiskn lg airmata kerana
seorg laki yg amt3 aku syg...
Aku xtau knp aku wt dia cm tu skrg ni..
aku syg kn dia sgt3...
tp aku xtau knp hati aku desak suh aku jauhkn 
diri dari dia...
tp aku msh syg kn dia..
bkn la kerana pompuan tu aku nk jauhkn diri dari dia..
tp ntah la...
6 thn perkenalan aku ngn dia,
byk yg aku dh tau sal dia..
lau dia ssh aku akn dpt rs..
tp aku sdih,aku ngn dia dh xcam dulu lg..
setiap ms pasti ade je yg aku xpuas hati ngan dia..
aku xtau knp...
setiap mlm aku mnangis sbb pk kan hal ni..
aku syg dia,tp aku cm rs aku xptot bersama dia lg..
tp ntah la ape yg dia rs pd aku plak..
dh lama aku xbrgurau ngan dia,ketawa ngn dia
dn dh lma aku xdpt tgk muka dia yg selalu wt aku tng bila aku mrh..
aku xtau knp..
tp bila trkngkn dia pasti aku akn nangis...
aku rndukan dia..
dan saat ni jgak aku mnangis kerana rndukn dia sgt2..



0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...