button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Ahad, 19 Jun 2011

pnt berjln,tp happy...=)

Hohohoho....
Lama suda xupdate blog...
Bkn pe mls bangat...
Hehehehe...

Hurm,smlm pnt berjln..
Tp nk hilangjn sedih di hati..
Cewaaaah !!!
sedih gtu !!!!
hahahahaah
ape pon xboleh !!!!!!
Kuar ngn kwn2...
First g tgk movie !!!
Cte KL GENGSTER !!!!!
Best gak....sbb ade zizan...
pastu shopping2 window sj....
hehehehehe..
nk tau pe yg ain bli????
just si comel ni sj...



ni la ghopenye !!!!
teman beli untk teman la !!!
sbb,tmn xnk dgr suara 2 ekor monster sengal dlm blik tmn ni !!!
damn they !!!!!!!
murah je,10 hinggit je...
hehehehe..
dgr lagu blog ni...
best dok.....
mmg pnt gak la jln2...
ni la ghopenye tmn kuar smlm ngn kwn baik tmn

ni la rupanye....
hahahahaha..
hana tajima yg xjd...
xpelah,gaya aku sndr suda !!!

n
di bwh adelah tmn baik gua di kl...


fara..
org yg rmai pmnt...
aku yg jd PA dia..
hurm xckup kakitgn nk uruskn dia
hahahahah
aku merepek skjp !!!!

dh tu smp umh kul 8...
then kul 11 lbh kuar lg...
g uptown damansara...
tp xde yg best la kt sana..
huhuhuhu
pnt je..
pastu dh bosan
p.we si fara ni ajk koke !!!!!!!!!
ha?????koke..
tu la yg first kuar dr mlut aku..
pdahal aku suka sgt..
tp malu la dok,,,
sal p.we fara bwk kwn...
segan a....
tp bila aku dh nyanyi 1 lagu..
aku dh rs xmalu dh....
hahahaahaha
lagu yg msti aku nyanyi adelah,
AXL AKULAH KEKASIHMU...
WAJIB !!!!!!
nyanyi dok !!!!!!!!!!


tp sbnrnye aku kuar2 ni....
bkn pe,aku rndu sgt2 kt buah hati aku..
tp tu la...
ssh btl nk dpt kuar ngn dia cm couple2 lain ni..
mmg aku fhm,tp wlaupn aku fhm...
tp pe la yg aku dpt ngn ble aku fhm keadaan dia...
smp bila nk mcm ni je..
aku sdih gak...
tp tah la...
xpelah,dh cm ni kn..
k lah smp sni je..
xnk cte lbh sal dia..
pasti akn ade air jernih mnitis dr mataku........
ni pn suda ade !!!!!!!
huwaaaaaaaaaaaa !!!!



0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...