button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Khamis, 8 Mac 2012

ada ape ngan KATA2 MANIS ????


SAPE SAYANG SAYA ???????
PASTILAH EN.PENASIHAT SAYA SAYANG SAYA !!!!
KAN AWK ???

hurm,korg2 tau ke ape itu cinta??????
hurm,zaman skrg dak sek rendah pn dh tau ape itu cinta kan ???
yela kecik2 dh ade p.we/m.we...
tp aku x...
naik sek men br ade..
hahaha..kira kategori gatal lettew...
ok,now nk ckp sal kata2 manis ni...
mmg kaum lelaki ni suka tabur kata2 manis yek...
sblm dapat cm2 cakap kn...
btol2 aku rasa menyesal knl mamat yg nama mohd aliffitri bin roslan..
tapi aku tau itu takdir...
dan Allah nk uji aku...

now,aku tgk dia dh bahagia sgt ngn awek br dia..
xpelah...ain baik kau lupakan dia la..
dia mmg xlyk pn untuk aku...
xpe Allah maha adil ain...
setiap kejahatan pasti ade balasannye nti...
sbr k...

see,ain kena pjuk hati sndr...
yela lau x dr sndr sape lg kn..
now,tumpukan pada org yg sgt sygkn ko..
org skrg yg ade ngan kau telah dia hadirkan utk kau...
Allah hadirkan dia untk kau...
even ditentang hebat oleh org sekeliling kau,
tp Allah msh hadirkn dia untk kau..

ye,mmg skrg ni aku msh bingung + keliru..
xde org yg dpt memahami aku..
xkn ade yg fhm perasaan aku..
sesungguhnya aku xmnx semua ni jd cm ni kt aku..
ape2 pon,aku syukur kepada Allah..
kerana sentiasa menguji aku..
kerana aku tau Allah sygkn aku..

skrg aku cuba kuat tuk dgr persepsi org luar...
biarlah ain org nk kata apepon..
aslkn kau xmnx duit org kn....
ok,now sentiasa la dekatkn dri  kepada yang maha ESA...


0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...