button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Jumaat, 9 Mac 2012

xkuat aku nk hadapi liku2 idup aku...

salam jumaat..
patotnya pada pg jumaat ni aku msti happy,bahagia..
tp pg ni hati aku terlalu2 sedih....
aku xkuat nk tanggung beban ni sorg2...
hanya di sini tmp luahan aku semuanya...
xde sape yg mampu dgr luahan hati aku...
hanya aku dan Pencipta ku shj yg tau...
sungguh aku xkuat...

aku sering menasihati org,tp aku xmampu ikut nasihat 
yg aku beri pd org...
aku sedih...
knp aku degil...
dan 1 hal yg aku sedih knp perlu aku cntakn dia dn sygkn dia...
aku redha lau dia bkn jodoh aku...
tp dia buat aku trpk2 dn rs serba slh..
knp msti ugut aku supaya aku ade rasa kesian ???????????
skrg aku xpasti dgn ape yg ada pd perasaan aku kt dia skrg..
serius,skrg aku rs amt2 sedih...
aku rs dh xmampu nk jalani hidup...

xmgkin seorg sahabat pn mampu buat aku ketawa kembali ya Allah...
sesungguhnya tiada erti semua tu...
ape guna buat baik tp org xprnh anggap kite sbg sahabat...
xde guna kau kata kau sbg kakak kata sygkn aku...
ya, Allah aku rs aku xkuat..
tp aku tau kau berikn aku ujian ni sbb kau tau aku mampu tanggung...
aku mohon kuatknla aku tuk hadapi dugaan ni..
sesungguhnya aku msh keliru ngan dri aku sndr...

berdosa bsr mnta nyawa dicabut...
aku xkn mnta lg ya Allah..
aku akn memulakan persediaan tuk menghadapi kau..
sesungguhnya kau shj yg mampu fahami aku...

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...