button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Jumaat, 2 Mac 2012

kerana kau,aku begini !!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum....
kenangan indh sentiasa ade lam kehidupan semua manusia kn..
ain pn ade...
now,ain nk kongsikan tuk hlgkn rs sedih yg ain rs skrg...
ain xtau nape pd tarikh 2 mac 2012 ni ain rs sedih dan teringtkn dia..
lau dlu saat ain bersama aliff,ain ingtkn apis...
kini bila ain bersama apis ain ingt aliff plak..
xtau knp ms birthday aliff ni la ain ingt aliff..
smbil update blog ni ain dgr lgu yg dia suka...
btl2 sgt sentuh hati ain..
ain xtau knp ain msh ingt dia..
sdgkn dia dh sakitkn hti ni...dh hncurkn...
smp ain rs xkuat dh nk hadapi hdp tnpa dia..
then bila ain dpt tau dr membe dia,dia bahagia bersama yg bru
yg lbh baik dr ain,ain btl2 rs sedih sgt2...
ain dpt rs ain seperti seorg pnjht...
Ya Allah,aku hamba mu yg lemah...
kini aku rs sedih sgt kerana seorg hambamu bernama Mohd Aliffitri bin roslan..
sungguh kuat dugaan mu Ya Allah...
namun harus ku sedar bahawa di sebalik dugaanmu ini ade hikmahnye..
mgkin kau pertemukn aku dengn org yg slh trlbh dlu kn..

kpd apis,mnx maaf sy msh ingt aliff lg..
bkn sy xsyg awk...
tp awk tau kn sbbnye knp sy msh ingt aliff.
mgkin bkn jdoh sy ngn aliff...
tp papepn sy syg awk apis...
awk sggp lyn perangai bruk sy ni..
sntiasa ade saat sy prlukn awk..
dn awk sgt memahami dr sy....
walaubagaimanapn,hbgn kite,biarlah Allah menentukannya.....


p/s: serius sedih tetibe pg ni sbb mlm td terlalu happy kn..

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...