button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Khamis, 22 November 2012

Santapan di malam hari...


inilah santapan kami housemate E-1-30...
untunglah ade housemate yang menjadi chef ! haha
seronok dapat makan sodap2 ! kau hado ??? lalalalala
sedang gua sangat  mengidamkan Crepe Durian,
tetibe housemate gua si chef aina ni wat kuih2 ni lak..
it's ok la..sodap meyhh !
rezeki ni ! 
lihat la aksi2 housemate aku yang kepala ting tong...hehe

 wajah-wajah yang suka menghuru-harakan suasana !
yang baju kuning tu chef kiteorang...
import dari Thailand ! hehe

 ok,ini kuih pulut inti...
dak2 ni kata namanya pulut inti..

 sesi suap-menyuap bermula...

aku pun turut menjadi mangsa...huhuhu



see, dak2 ni ! hahaha


 dan aku hanya jadi pengambil gambar and makan je la...
hehehe
peace ^_^....

sekian,lintasan dari warga-warga E-1-30...





0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...