button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Selasa, 27 September 2011

aku sudah jatuh 'CINTA'.....^___^





Salam...
hai,mkn x kenyang,mandi xbash,tdo x lena...
tandanye aku suda jatuh 'C.I.N.T.A'...
nk tau ke aku jatuh cinta ngan sape???????
ala xpyh la....xpntg kot..
hahahhaa..
yg pntg aku happy bila ada si dia...
smp nk lelapkan mata pn ssh..
asyik teringt kn dia aje..
hahahahha..
hurm,suda2...
jgn percaya sgt aku sdg jatuh cinta...
xde maknanye...
sapelah aku yg ada org nk jatuh cinta ngan aku kn...
hehehehe
bkn pe,skrg ni mood bernovel sudah mali wo !!!!
wa manyak happy wo...
itu sebb wa kata wa sudh jth cinta..
jatuh cinta sama itu novel...
sudah 2 malm aku xtdo dek kerana mlyn si dia..
hai, xtau la...knp hati aku tng saat baca novel..
dr mula aku naik sek menengah aku sukakn novel..
sehinggakan aku mnympn impian ingin mnjd penulis novel..
dlm masa aku mmbygkn sesuatu semasa mngadap novel,
aku rs tenang n bahagia... 
kerana semasa bca novel tu aku mmbayangkan aku mempunyai 
kehidupan sama seperti di dalam novel tu...
tapi tidak...
berbeza..
aku mngerti bahwa kehidupan seperti di dlm novel yg aku bca
bukanlah semuanye realiti..
tp aku mngerti bahawa penulis
menulis adalah berdsarkan pengalamn hdpnye..
Ya Allah,sungguh...
aku ingin mempunyai kehidupan yg sgt bahagia sperti 
kehidupan dlm novel itu..
aku menginginkn seseorg yg dpt menyanyangi aku
sepenuh hati tanpa ada insan lain di hati dia..
inginkan keluarga yg sgt memahami dri aku..
rakan2 yg ikhlas berkawn denganku..
namun skrg aku xpasti adakah aku mempunyai semua itu,Ya Allah.
aku trlalu obses dgn jln crita setiap novel yg aku 
baca smp trbwa ke dalm mimpi ku..

novel memberikan ketengan pada ku..
aku xtau knp aku sgt suka membca novel...
sehinggakan aku menanam impian
inginkan kehidupan seperti di dlm novel tu..
andai aku ada kuasa magic atau
kuasa dr doraemon pasti akn ku lakukan sesuatu..
aku xmemilih novel..
aslkn ade novel melayu di hadapn aku pasti akn ku tatapi.
bygkn skrg mood novel aku sudah ada,
smp 2 mlm aku xtdo kerananya..
smp sni sudah...
ok bye...^^

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...