button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Selasa, 27 September 2011

SUDAH TAK S.E.H.A.L.U.A.N.....

S.A.H.A.B.A.T
Apa ertinya sahabat???
korang faham ke erti sahabat tu???
adakah sahabat tu,bila kite sng je dia ada??
hurm,pada aku...
sahabat adalah org yg sentiasa fhm akn dri aku,
skong aku,hormati aku,sentiasa di sisi aku..
dan yg baik semua adalah berkenaan dgn sahabat..
aku tau xsemua manusia adalh sempurna..
aku juga byk kesalahn yg aku lakukan..
tp aku rsakn yg aku dh x sehaluan dgn "si sahabat tu"
aku dh anggap dia seprti adik aku..
tp aku rskn dia anggap aku sbg K.A.W.A.N JE KOT..
yela..dia ada yg lg pntg dr aku..
org yg br dia knl aje pntg pd dia dr org yg dia knl dlu..
dlu ckp cm2..sggup pts dgn kesygnnye,tp xnk aku pts kwn dgnnye..
tp skrg dh lain...
trplg la...
apa2 jd tggung la sndr yek S.A.H.A.B.A.T

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...