button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Khamis, 22 September 2011

bila sedang tension....PART 1^^

Salam semua...
hurm setiap org pasti akn tension kn bila ada masalah..
ain pn sama..
dugaan sentiasa ada...wlaupn aku selalu mengeluh kn...
tp aku tau Allah beri dugaan pada aku sebb dia tau aku mampu hadapinya...
ok2,nk tau x...
aku kn,sbnrnye takot nk bermandi mnda dlm kolam,air trjun,pntai
tp aku suka main air..
aku ni duk kt apartment mentari..
tp APARTMENT KE??
HAHAHA..=.=
selama 3 kali aku ke kolam tuk merelease kn tension aku...
bersama2 askar2 c-9-6...ok,inilah pesen2 kami yg 
AGK BENGONG...
HEHEHEHE


seblm kami terjah ke dlm kolam..
org xde sgt..
tp bila dh trun....
lihat di belakang2 kami...
sgt ramai org....
mula xnk tau mandi,tp pksa gak...
lenjan jela walau rmai..
aku n the gang iatu

k.ayu,eira n am shj..
yg lain xnk join lak....
tp kami enjoy...
lihat sj la pic ni...













aksi terlampau sblm membuat terjunan...


itu dia....
blusshhhhh !!!!!
ni ramai sbb join ngan dak2 tgkt 8..
syok weh ms ni...
sblm trjunan beramai2..
itu dia terjunan kami...

aku hanya memerhatikan mereka shj...
sbb aku main tipu...
hahahaha
ok,masa ni sudah hmpr maghrib tau br naik..
hahahaha
truk btl aku..
sudh kjang sbb lama sgt dlm kolam..
pe2 pn natikan part 2 plak...

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...