button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Jumaat, 23 September 2011

Aku Sudah M.E.R.D.E.K.A !!!!*_____________*

YEEEEAAAYYY !!!!!!
Sudah M.E.R.D.E.K.A !!!
HAHAHAHA
mmg la merdeka kn...
aku sudah merdeka sbb sudah hbs exam for SEM 1...
br sem 1 der...
lum final....
ok x ok result aku,tawakal je la...
sbb aku dh wt sehabis baik.,.
tau x,pe yg aku buat untuk release tension semasa
dlm mggu exam..
hbs je kls,n sampai dirumah
aku n the geng trus ke ALADDIN..
huhuhu,sini la tmpt mengasah bakat yg ad..
hahahaha,ada bakat ke??????
ah,xksh la ada ke x...jnji aku xkacau hdp org..
mula tu cadang nk g tgk movie,BINI2 GANGSTER..
tp ditunda..
inilah gaya kami yg sengal semasa merelease kn kusut..
huhuhu,semua ada mslh..
so,enjoy la dgn Karoke !!!!
inilah gaya2 kami..
huhuhuhuhuhu........


heheehe...ni la ms org lain nyanyi aku bergamba..
yela,aku ni gila kamera...
hahahahha

miss_ain

ha,ni la k.long den..
mek eira

mek koya....
heheheheh
dia lagi..
mmg muka dia je pnuh dlm memori fon den..

ha ni adk..
kali gmbr dia xbyk..
tah ,kurg skit ...

ada gaya x?????






aku mmg suka karoke !!!
hehehe


slps,hbs karoke.....

ok,dh puas kering kan tekak..
nk la plak basahkan tekak kn..
kami bertiga x ngeteh,tp makan aiskrim..
hehehe
dr hr tu nk sgt mkn aiskrim...
skrg tiga2 mkn aiskrim..

taraaaaaaaaaaa !!!!!

suka btl dpt mkn aiskrim..
cam budak2 hehehehe..
ok,mau tdo..
sudah pnt happy..hehehehe

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...