button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Khamis, 1 November 2012

dia sakit, aku pun sakit...

walaweh,lama siot x mengupdate blog kesayangan ini...
bersawang-sawang sudeh~~~
diam x diam now dah hampir ke penghujung tahun...
dah hampir nak ke tahun yang baru...
hurm,tahun 2012..banyak gak kenangan pahit manis bersama si dia..
pernah berpisah paling lama pun 2 bulan..
hehehe... xleh nak berpiasah wt masa ni..
sebab mr.A lah CINTA HATI, SAHABAT, MUSUH, TEMAN KETAWA&MENANGIS,
TEMPAT DILUAHKAN KEMARAHAN DAN TEMAN GADUH...
semuanya bersama dia...
sememangnya pertemuan dengannya bukanlah aku yang merancangnya,
tp Allah s.w.t yang menemukan aku dengannya...
selama 10 tahun aku berkawan dengannya, 
aku dah mengenali hati budinya...
cukup kenal dan lebih-lebih lagi aku dan dia mempunyai keserasian yang baik...
jika dia jatuh sakit, pastu aku pun akan mersakan kesakitan itu..
bukan nak berbohong tapi ini kenyataan...
setiap kali ade sesuatu yang akan jadi padanya aku akan merasakan..
dan paling aku xsuka masa aku demam..
selalu sangat dia niat nk ambik demam aku supaya aku cepat sembuh..
tp aku xsuka... yela, demam aku biarlah aku yg tanggungnya...
bila dia dh niat cm tu pastilah demam aku berkurangan...

namun, sejak2 ini aku sering memikirkan masa depan aku.,..
kerana hubungan kami tiada restu...
aku takot akan berlaku yang lbh bruk pd hubungan ini..
tp bila aku putuskan, pasti xlama aku akan kembali pada dia...
adakah jodoh aku sememangnya bersama dia ???
Ya Allah, beri lah aku petunjuk ke jalan yang benar,
andai dia yang akan menjadi imam ku pada suatu masa nanti,
permudahkanlah urusan kami Ya Allah,
berikanlah kekuatan untuk menghadapi setiap dugaan yang kau berikan...
sesungguhnya hanya padamu ku bermohon..amin...


0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...