button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Isnin, 18 Jun 2012

aku kuat berangan weeyyhhh !! AHAKS.... =.=


yeeahh ! story kali ni pasal berangan lak..
mmg ceq ni kuat berangan..lau tgk je yg romantik2 cm cite korea,
mula la berangan...ade p.we ensem la...
sengal kan aku ??  aku mmg sengal pun... hahaha
now,drama korea yang aku sgt suka adelah cite....
v
v
v
v
v

suka sangat cite ni..
mmg best wooo~~~
sbb hero dia ensem...
Hyun Bin...cite dia mmg buat ceq meleleh air mata woo..
romantik kot..hahaha..nampak kan aku ni GATAL ! hahaha
en.buaty pun kata gitu..siot dia tu !

next

v
v
v
v
v


you're beautiful pun best wooo~~~
syok gila aku tgk..pun wat aku meleleh sikit je la...
pastu aku mula berangan...
ish,aku pun xtau aku ni spesies ape kuat sgt berangan ! hahaha
aku minat ngan pelakon2 cite ni..
nape la muka diorg tu ensem & sweet sgt...
ish,geram dowh....hahaha

 next
v
v
v
v
v
v


Boys Over Flowers ni aku ngah layan...
cite dia pun best...
mmg best...

hurm,korg msti pk kan,aku mnt korea sbb pelakon2 dia ensem2..
tapi tu salah 1 sbbnye..sbb yg lain ade gak weyh..
korang nak tau x,cite korea ni mmg best..
diorg lakonkan ngan betul2..n wat habis baik dh..
ngan lagu2 diorg,cr diaorg berlakon..
pastu  diorg ade aset diorg tu,,,ade muka ensem & sweet kn..
mmg syok la..
hurm,actually mula2 aku x mnt pun cite korea...
tapi sjk dtg belajar kat Kiyeelllll ni la,aku terjebak ngan k.ayu..
dulu aku marah k.ayu sbb dia suka sgt jerit2 bila tgk korea..
skrg,br aku tau knp k.ayu mcm tu.. HAHAHAHA (eleh tp mmg dia tu suka mnjerit)
hurm,umi aku smp geleng kepala tgk puteri sulung dia minat korea lak..
dulu minat spongebob je,kata dia..
skrg korea plak.. hahaha
ape2pun spongebob still di hati weyhh..
masih minat spongebob,sbb tu skrg ngah nk wt koleksi spongebob..


thanks for reading..
enjoy yourself... :D

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...