button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Isnin, 4 Jun 2012

dulu lain,sekarang lain ....


Assalamualaikum...
See my photo with my blood...
I love her very2 damn2 much...
She is very the best mom for me..
walaupun pernah berlakunya pergaduhan antara aku dan dia,
aku tetap sayang dia sepenuh hati aku...
kerana dia aku mengalirkan air mata...
dan kerana aku juga dia mengalirkan airmata...

Dulu saat aku baru nak "naik"...
macam2 yang aku wat sampai sakitkan hati umi aku ni..
macam2 yang berlaku antara aku dan dia..
namun semua tu hanya kenangan...
usia beliau pun makin meningkat,aku jua...
namun aku sedar,setiap ape yang dia lakukan ade sebabnya..
now,bila aku dah jauh dari beliau,
jarang2 ade depan mata beliau,
keadaan berubah..
kini,aku dan dia tidak seperti dulu..
aku dan dia seperti seorang sahabat..
dia juga bukan lagi seperti yang dulu..
usianya makin meningkat,dan dia sekarang cuba tuk berubah..
aku nampak perubahannya sedikit demi sedikit...

ape2 pun,disebabkan aku nak sulung,
aku tau tanggungjawab aku sgt besar..
aku harap aku xkan berubah dan melupakan wanita yang telah melahirkan aku ni,
kerana dia lahirnya aku di dunia
jasanya sgt besar...
dia bertarung nyawa melahirkan aku...
dengar ceritanya saat lahirkan aku,
sangat la menyedihkan..
kerana dalam adik2 beradik aku,aku la yg paling susah dilahirkan..
papepun aku tetap sayangkan dia..
seburuk2 dia,dia tetap ibu aku..
dia tetap yang terbaik tuk aku..
aku tetap menyokong dia...
ALONG SAYANG UMI SANGAT2 !!!!
^_^

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...