button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Rabu, 13 Jun 2012

kesabaran ku ade HADNYA,SYG-SYG !!



sabar itu susah...
sabar itu sakit.....
sabar itu stress....
TETAPI 
sabar itu INDAH....

yes !! mmg sabar itu indah..
sebab Allah s.w.t dah kata if kite sabar kite akan dapat REWARD kan ??
tapi aku ni jenis bkn reti sangat nak sabar..
lau dh marah,xdenya istilah sabar kan..
semua yg rasa aku nak cakap,aku kuar kan..
mmg buruk sangat perangai aku ni..
tapi aku jadi gini sbb lau org suka cr psl ngan aku la..
tah la,mmg perangai aku dr dulu cm ni..
xtau la nape..
bak kata en.buaty aku ni MANUSIA HURU HARA !
Siot jek kan !
tapi mmg pun..
hahaha,papepun aku bukan manusia HIPOKRIT !
lau aku xsuka,aku ckp je aku xsuka..
mmg perangai cm ni la,,,mulut laser gak la..
tapi tah la terpulang pada org la yg kwn ngan aku kn..
*peace ^_^

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...