button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Sabtu, 16 Jun 2012

M00d x berapa nak ade malam ni.....


perggghhh !! malam ni gua mmg xde mood kot..
tadi sblm makan ok jek,now pas dpt msj dr "Dia" tu,
terus SENTAP ni...
dr dulu aku xtau knp aku cm ni bila dpt msj cm tu dr "DIA"..
knp la kan dr dlu kau xnk  lepaskan aku..
aku SEMAK la ngan perasaan aku sendiri ni..
now,aku masih ngan kau,hanya aku je yang tau sbbnye..
aku cuba gak kuatkan diri aku sbb aku xnk org sakit sbb aku..
xpelah,biarlah kau xtau sbbnye...
cukup aku ngan Allah s.w.t je tau knp aku msh ngan kau lg walaupun aku xpasti kau milik aku atau x..


#menitik lagi airmata aku#

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...