button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Ahad, 17 Jun 2012

Berjimba-jimba bersama tersayang...


see,ni la tiket free yg aku dpt...tgk cte Mirror Mirror..
so,ape lagi meluangkan masa la bersama yg tersyg...
keta pun dh ade,so merayap la kami di mlm hari..
first tu g paradigm dulu...nak tgk wayang dulu..
datang punya la awl,tapi dpt movie kul 12.15..
hambek kau !! patah pinggang tggu movie nk mula..
dh duk berempat ni mmg gila la aku jadinya..
berempat pun dh ckup wat keadaan huru-hara..
papepun mlm tu kite org xde mood pun nk bergamba..
just take pic for tiket wayang jekk..

hbs jek tgk wyg,dkt kul 2 gak la..
kiteorg merayap kt i-city...
sj jek merayap..sbb xtau nk ke mana..
pastu jalan2 jap jek...
kiteorg pun nk balik..
amat la mendukacitakan,tetibe keta xleh nk start...
pergghhh !! cuak kot muka memasing...
lagi2 si farah..yela kite boy dia kot...
kesian gak aku tgk muka dia..
tapi nk cm ne,bnda nk jadi..
tapi nasib la ade bro sabah ni mmg ikhlas tlg kiteorg..
dia tlg kite org smp temankan kiteorg balik..
dia nk ke ampang...ye la dia takot pape jadi kt kiteorg ni...
tapi bukan abg sabah tu jek tlg,
ade la pasangan suami isteri kot,
dia tlg kiteorg...
baru la keta leh start...perggghhh ! masa tu perasaan mmg xleh nk kata la..
suka sgt kot....
pape pun alhamdulillah la kiteorg dpt gak smp umh pg smlm..
dpt la pengajaran tuk kiteorg..
papepun kiteorg harungi dugaan bersama-sama...

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...