button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Selasa, 4 Oktober 2011

air mata penyesalan xde guna lg...

Salam semua...

ape perasaan ye bila cinta yg dibina
selama 7 thn di halang org tua?
tp yela,sbg ank perlu ikut kn...
so,aku melakukan pengorbanan
melupakan"dia" yg amt aku syg demi kebahagiaan
family aku dan family dia..
aku trima walaupn ini adalah keputusan yg akn buat 
aku menyesal..
namun,prlu memikirkan org lain jgak..
aku harapkan dia bahgia..
aku tau skrg ni dia nk jauhkan dri dr aku tuk lupakan aku..
byk yg dia dh wt untk aku..
aku xkn lupakan tu semua..
smp saat ni dia msh di hati wlau dia mnjd milik insan lain dan 
begitu juga aku..
air mata aku menitik tiada guna lg..
hnya mnitik kerana jnji aku dan dia x trtunai....


"abg,mgkin kita xleh cm dlu..
tp uck prnh ckp kn..
wlaupn abg bkn lg mr.spongebob uck,
abg ttp jd abg uck..
abg dh byk tlg uck....
persamaan kita byk..
jga kesihatan abg ye n uck akn jga kesihatan uck
supaya abg pn akn sht..
semoga abg bahagia k...
trima kasih abg ats jasa2 abg selama ni..
uck xkn lupa..."

 

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...