button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Isnin, 24 Oktober 2011

hidup baru sy .

 

Selama 7 tahun aku bersama kau,kini kite trpisah juga..
Aku tau kau smp skrg msh xdpt terima semua ni,
hati kau terlalu sakit kan...
tp aku terpaksa...
aku perlu pilih family aku...
buruk2 mereka,mereka ttp family aku..
kini hbgn kita hanya mnjadi kenangan..

Aku tau kau sgt sakit sbb aku dah ada pengganti kau...
tp bukanlah niat aku nk skitkan hati kau..
aku perlukn teman tuk lupakan kau...
kau juga sudah ada teman yg sentiasa ada di sisi kau..
tp aku,kna tanggung sorg2...
salah ke aku ada teman baru tuk jd pengganti kau...

mmg sakit...dan smp kini kau trus2 salahkan aku kn...
biarlah,aku tau slh aku..
dh mgkir jnji ngan kau....
kini aku nk bahagia ngan hidup baru aku....
aku dah mula sygkn dia..
walaupn aku br je knl dia...
dan aku ttp doakn kau akn bahagia ngan hdp kau..
walaupn kau xnk aku bahagia kn...


 

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...