button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Ahad, 2 Oktober 2011

maafkan aku......+__+

Cinta itu xsemesti dimiliki oleh kita..
skrg aku xtau pe yg prlu aku wt...
aku msih sygkn dia lg...
tp hanya kerana 1 paggilan dr mak aku sndr,
aku trpksa lpskn dia..
org yg aku syg sgt ..
tp dia bkn milik aku lg...
kasih yg aku bina selama 7 thn dgn dia
trpksa aku robohkan sbb sku xsggup
nk hncurkn sndr perasaan mk aku..
mgkin juga aku akn hncurkan perasaan dia..
tp aku xtau pe aku prlu buat..
dan aku rasakn inilah jwapannye..
aku tau mgkin pahit tuk aku dan juga dia..
tp dia dh jd milik org..
dan aku kna undrkn dri aku..
mgkin dia bkn untk aku dan aku bkn untuk dia..
"maafkan ucuk abg...
ucuk xdpt ceritakan hal sbnr ngan abg...
ucuk mmg sygkn abg..
tp abg xkn jd milik ucuk lg...
jd ucuk xsanggup truskan hubungan ni...
maafkan ucuk".....
+___+

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...