button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Rabu, 26 Oktober 2011

ku lakukan ini semua hanya untuk kau . =)

Ibu mana yang tidak menginginkan anknye berjaya kan...
Aku tau umi aku sudah byk bersusah payah tuk besarkan aku sehingga aku besar seperti skrg..
Aku sbg ank slung perlu pula mnjd contoh kpd adik2 aku..
dan aku juga menjalankan tanggungjwb yg besar....
aku syg family aku....Dan kini aku terpaksa mengorbankan cinta aku pada org yg aku syg kerana umi ku....

Sewaktu dekat dengannye dulu,aku xleh ngam ngan dia..
tp kini bila aku sudh jauh dengannye,
aku terasa sgt sygkn dia dn sgt rndukn dia..
seburuk2 dia...dia ttp ibu ku sehingga akhir hayat..
aku redha,cinta aku terpksa dikorbankn kerana dia
mungkin ini semua ada hikmah di sebaliknye..

kini,aku perlu mengingatkan dri aku supaya berusaha tuk
menyempurnakan impian umi ku..
impian umi ku pada aku adalah,ingin aku mnjadi polis..
walaupn aku xberapa mnt,aku cuba untk mnt kerjaya tu kerana dia...
aku xnk kecewakan dia lg...
ckup pd ms dulu aku dh byk sgt kecewakan dia..
biarlah org yg skit hati ngan aku doakan aku hdp xbahagia..
jnji umiku ada dengan aku selalu..
aku sedar,"si dia" yg dulunye aku sgt syg kn dia,kini telah mula benci aku..
biarlah...aku redha...

kini aku hanya ingin menyempurnakan impian umi ku...
walaupn aku sudah ada pengganti "si dia" aku xmgkin akn terus lupakn "si dia"
aku harap "si dia" sentiasa bahgia..

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...