button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Khamis, 6 Oktober 2011

rinduku setengah mati kepadamu~~~

bila memandang pada spongebob yg setiap hari mnjd tmn tdur ku,
perasaan sedih dan rndu dtg tbe2..
walaupun spongebob tu bknlah hadiah
dr si dia....
tp si dia yg dulunye berada di hati aku
yg bernama Mr.spongebob kini hanya 
tggl kenangan...
aku trpksa memutuskn hbgn tu ats dasar trpksa...
sdgkn hati aku sgt sakit dn xdpt trima kptsn tu..
namun aku trpksa akur dgn perintah ibu aku..
namun,shingga kini aku msh xdpt lupakan dia..
hadiah istimewa yg dia berikan pada aku,
sentiasa berada di pergelangan tangan aku...
namun,setiap kali aku trpndang pada hadiah tu,hati aku sebak..
kerana aku rndukan panggilan "ucuk" dr dia..
aku xtau smp bila aku akn trus begini...
kini tidurku xlena..
setiap mlm aku akn sentiasa trsedar..
aku xtau knp....
adakah dia pn begitu??????
kini aku hanya mampu doakan kebahagiaan dia shj..
selama 7 thn perkenalan kita,akn ku kng siapa kau
pada aku pd ms dlu..
kau insan yg sntiasa ada di sisi aku saat aku ssh..
kau lakukan ape shj untk sngkn hati aku..
kau sbr dgn kerenah aku yg sntiasa mmbuatkan kau ssh hati pk kn aku..
tp kini,kau xkn lg tmn aku seprti dlu..
sbb kini kau dh bnci kn aku...
trima ksh syg...
tp 1 aku ingin pesan pd kau..
aku msh syg kn kau pd saat ini walaupn
kau dh bnci aku...
aku akn sntiasa ingt kau...
aku harap kau bahagia tanpa aku~~~

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...