button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Isnin, 31 Oktober 2011

cakap ikut sedap mlut je kan !!!!

hai knp la manusia ni kan..
mudah je ckp yg dia dh slalu jga perasaan org???
perasaan pe yg dia jaga lau dia ckp pn lps je...
padahal org ni sbr je ngn pe yg dia ckp tu..
lau dia wt org xpe,
org slh skit je dh cm2 ckp !!!!
ckp ssh la duk rmai2...
lau gtu kau xpyh la duk ramai2...
blah je !!!!
ni nk mrh2 org lak....
boleh x kita pk blik pe yg kite dh wt kt org sblm2 ni...
ni x main hmbus je....
aku pn dh ckp sbr ngan kau...
tp aku diam kn je...
sbb aku nk jg hati kau...
ni kau dh mlbh kot...
aku tgr baik2 jwbnye cam %$&#@!!
ingt aku pe....
kau wt cm2 kt aku,aku xkta pape pn..
xsdr la tu ,kja pn org kenenkn...
dh tu,brlgak la mntg supervisor dh suka kn ko kja stu...
sory to say la sis,aku mmg skrg dh kck hati ngan kau...
kau mmg xleh nk wt kwn kot..
bkn nk kta aku baik atau x...
mmg aku jht !!aku xsempurna,tp aku xdelah nk tnjuk cm kau..
mmg bgs,xsuka kata xsuka..
tp cra kau tu....kasar sgt kot...
xpk sblm2 ni kau wt org lbh2..
tp org diam je.....
jgn ingt perangai kau yg gila2 tu leh wt semua org suka kau !!!!
lau gni aku tau dr dlu xde talak ansur ngan kau..
tp sbb xnk gdh je !!!
sudh la,aku pn dh lth....
kdg semua brg aku jd hak kau,aku diam je...
tp kau ngan aku,cm ne lak...
mmg sbr je kwn ngan kau kn !!!!

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...