button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Selasa, 7 Ogos 2012

Dalam Suka Ada Duka.....


Setiap detik, setiap saat,
selalu aku pk...
sentiasa berada dalam pikiran aku pasal kau dan aku...
salah ke wujudnya hubungan kau ngan aku ???
salah ke ???
Andai, ini takdir yang menemukan kita,
adekah aku perlu menyalahkan takdir ???
10 tahun bersama, berpuluh kali ku jauhkan diri dari kau...
tapi tu semua makin menambahkan masalah kepada aku...
aku tau ni semua ujian dari-NYa..
aku bersyukur sebab Allah masih ingin menguji aku...
:)

serius aku sedih ngan sorg hamba Allah ni...
selama ni xpernah aku usik tentang hidup dia..
tapi sekarang kenapa perlu dia usik kehidupan aku...
hati aku betul2 sedih...
papepun pada Hamba Allah tu,
jangan kau rasa ape yang kau miliki skrg akan jadi milik kau selamanya...
thanks, sebelum ni melayan aku :)

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...