button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Jumaat, 3 Ogos 2012

Mood aku kembali ceria dengan pemain bola Harimau Malaya :)

 
 
 pagi yang indah ni,
memang niat aku nak pulihkan la mood aku la...
semalam mmg aku bengang sgt...
saat aku baru je nak menekan button log out...
tetibe ade 1 mesej lak masuk lam inbox aku..
tetibe aku tergamam, Thamil Arasu yang chat aku..
mula2 aku cam xcaye je...
cm nak ke x aku reply...
last2 aku reply gak...
dan ini la perbualan aku ngan thamil...


lau korg x nmpak,sory yek..
korg maybe leh klik jek gambar ni kat blog ain...
then zoom kan..

ape yang boleh ku katakan,
si thamil ni kuat bergurau...
ade je dia ngusik aku...
ade dia kata jgn jadi hantu sbb ms ni aku xtdo lg...
hahaha...

Actually, aku ingat lagi...
masa aku ngan hosemate tgk bola,
kiteorg akan pilihkan sorg pemain yg mengatakan pemain tu p.we kiteorg..
dan2, housemate aku sorg tu, si mek am
kata aku amek si thamil je la jd p.we..
hahaha..berdekak aku..
ms thamil injured,dan2 dak2 ni bahan aku..
hahaha...
ish,bila ckp sal tgk bola,aku rindu masa tu...
rindu nak memekak n jerit2..hahahaha...

so,now mood aku dh kembali bila dpt chat ngan p.we aku kata mek am..
byk topik gak aku ngan thamil ceritakan..
salah 1nya, majoriti rakyat malaysia yg x menyokong pemain malaysia..
Thamil kata,diorg pasukan bola mmg tau persepsi rakyat malaysia kat diorg..
tp diorg wt xtau jek...
xpe, chaiyok2 HARIMAU MALAYA !!
I WILL SUPPORT U ALL !!

masa nak offline, sempt lagi si thamil ni tanya
nak msj kat fon x...
 
 
aiyoo,macha lau itu en.buaty sy tau,habislah sy..
hehehe...
 
 
*sorry kat housemate aku,aku semalm xde mood..smpai ngan korg aku xnak bertegur...bkn pe,aku mmg cm tu..aku nk cr ms..aku xsuka bercakp bila aku ngah xde mood...sory geng*

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...