button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Selasa, 7 Ogos 2012

Hanya Mampu Tersenyum :)


hurm,yup semua manusia x terlepas dari mengumpat kan..
x banyak sikit pun mesti ada..
tipu la kan lau xde...
aku pun selalu gak mengumpat...
tapi bermula dr 1 peristiwa buat aku tersedar,
jahatnya aku sampai ramai org xsuka aku...
sedihnya hati aku rasa...
tp aku tau maybe ape yg org umpatkan tu adalah salah aku kan...
aku malu ngan diri aku...
tapi malu lagi aku ngan Allah s.w.t...

pada Hamba Allah tu yg bencikan aku,
sampai cerita pasal aku ngan org yg plg aku rapat tu,
katalah...aku hanya mampu tersenyum je..
aku tau, xbaik bersangka buruk pada org...
tapi tah la... 
ape yg aku kata ni,aku tau kebenarannya..
tapi pada korang tu yg bencikan aku,
biarlah...hanya aku dan Allah s.w.t sahaja yang tau cite sebenar..
kau x berada di situasi aku, kau xmampu fahaminya..
asalkan aku x usik hal peribadi korg sudah...
selama ni aku xpernah kacau hidup korg..
tp sebabkan 1 perkara, kau ***** aku kan....
aku xkisah pun...
buatlah ape kau sukanye kak...
kau tua dr aku, aku hormat kau..
tp tlong la pk kan sebelum akak nak ckp sal sy...
sy xpernh usik hal akk...
it's ok...
sy xpernah cte sal akk,tp xpelah..
akk dpt cte dr sumber yg sgt akk percayai kan..
thanks selama ni atas kebaikan akk sblm ***** sy...
terima kasih melayan sy, walau x seberapa...
terima kasih....
ape2 pun, sape jodoh sy, tu x berkaitan dengan hidup awk kn..
:)

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...