button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Khamis, 30 Ogos 2012

Hari Raya 2012...


Selamat hari raya kawan-kawan semua...
amacam raya korang tahun ni ??? ok ?? meriah ??
hurm,teman raya ni seperti raya-raya yang lepas gak, cuma ade kekurangan sedikit...
hal ini adalah kerana tahun ini adalah tahun keempat beraya tanpa arwah nenek dan juga pertama kali beraya tanpa arwah ayah ngah..
tambahan lagi sedara mara ain x ramai pun...
yang rapat seciput jek...
ape2pun hidup mesti diteruskan kan...

Tema raya tahun ni,hurm xde..
sebabkan umi mengandung so tiada tema untuk raya tahun ni..
teman tahun ni baju berwarna putih berbunga pink...
next year raya hope meriah sedikit dengan adanya org baru lam family teman...
seronok ! xsabar tggu tahun depan...
so hanya seciput inilah gambar2 teman pada hari raya...


ala-ala mak datin ! HAHAHA


kanak-kanak yang memeriahkan suasana rayaku~~


The nakal boy with atok....


muka ceria di pagi raya~~~

seminggu beraya di kampung tiada sangat hala tuju ku...
hanya pada raya ke-enam aku menyibukkan diri beraya di rumah 
terbuka Tan Sri Anuar Musa...
hurm,xdpt pun bergambar dengan pemain The Red Warriors..
orang ramai cam hapo !
dan aku berkesempatan bergambar dengan piala-piala bola tu..


muka yang amat SEMEMEH~~~

hanya inilah rayaku pada tahun ini...
ape2pun aku tetap cinta KELANTAN...
tetapi JOHOR juga di hati kerana di negeri inilah aku dibesarkan dan di negeri inilah tempat pencarian rezeki family ku.....









0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...