button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Sabtu, 11 Ogos 2012

Rezeki di Bulan Ramadhan :)


"Dapatkan ais krim Baskin Robbins dengan percuma,
pada 8 August 2012 hanya dari 8 malam sehingga 10 malam !"
Berita ni aku dapat dari membe kpd membe aku...
actually, berita ni dh diumumkan kat tv kot..
if Datuk Chong wei juara, Baskin Robbin akan bg aiskrim free..
tp even just dapat perak pun,
diorg xnk hampakan rakyat,diorg tunaikan gak jnji diorg !
JANJI MESTI DITEPATI RIGHT ?? hehe

Hurm,even just aiskrim je kan, dah rezeki pe lagi, ambik je la..
even kena Q panjang2 kan HANYA TU 1 AISKRIM,
kesah lak sy...x peduli dh kata2 dr individu yg mulut longkang..
"ais krim dia kecik jek,x rasa pun la"
"cam xpernah makan ais krim jek"
Pergghh ! kesah lak aku kan !
yg Q aku, bkn kau pun !
x susahkan kau pun ! xpyh la nak berlagak kan !
aiskrim Baskin Robbin mahal kot !
ni dh dpt free,rezeki la..
aku org ssh, so mmg aku nk la Q tuk dptkan aiskrim yg SECOTET tu !
ok2, sory2 TERemosi sikit...

now,ni la gelagat aku n kwn2 masa Q for Baskin Robbin

1


2

3

4

5
orang jangan cakap la..
memang ramai,,,nasib la Sunway tu gedabak gak la..
aku yg sedang bercintan ngan 'demam' ni pun sanggup Q..hehe
mmg nk suh demam makin cintan ngan aku la aku makan aiskrim..



4 cups aiskrim, 1 kon aiskrim..
tp yg kon tu malu nak ambik gambar... hahaha


happy meyh !


happy,happy


kakak bersama adik menikmati aiskrim ! hoho
xtau mana 1 adik n kakak ! 
hahaha

Happy Family !
buka puasa dahulukan ngan aiskrim !
mmg terbaik !
balik umh terkam nasi lak !

p/s:actually ade gak yg cm berlagak gila kata, mmg xlah kan nk Q sbb baskin robbin... even awk kata status tu tuk awk jek, xpyh la nk wt smp org terasa...
ingat awk tu baik sgt..tp berlagak sgt awk kn ! dah tu xpyh kalis2 lah !
ape boleh sy ckp, AWK ORG SNG KN,SBB TU BERLAGAK ! terasa ? lau awk mampu buat org terasa,jgn slhkan org bila org wt awk terasa ! sory~~~


0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...