button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Khamis, 19 Januari 2012

perasaan sedih ku bertandang lagi...T_T


aku xtau knp aku jd seperti dlu..
ingin melupakan dia yg sgt2 syg kn aku dn cintakan aku..
aku xtau knp aku jd mcm ni..
aku bingung..
knp aku xdpt trima cinta dia dan syg dia..
bkn niat aku ingin mnyakitkan hatinya...
aku xtau Ya Allah,mengapa aku begini...
siapakah pemilik tulang rusukku yg sbnr???
mgkin terlalu awl tuk aku tau kerana perjalanan aku msh jauh...
tapi aku ingin tau Ya Allah..
kerana aku inginkan seseorg dlm hdp aku..
tp aku xdpt trima dia yg sgt mnyayangi ku Ya Allah..

selalu org kata,
biarkan org mncintai kite dan menyayangi kite dr kite trlalu mnyayangi org tu..
kite leh ubh pendirian kite tp kite xmampu ubah pendirian org...
Ya Allah knp aku dh hlg perasaan aku bersamanya seprti dlu???
knp slps aku mngenali alip dan aku pts ngan alip,
si dia dtg tuk mnagih kasih syg aku tp aku xseprti dlu...
hati aku trlalu sedih ya Allah..
tp lbh sdih hati si dia dr ku...
aku tau dia akn skit kerana aku..
tp perlukah aku mnipu dri aku sndr Ya Allah tuk kebahagiaan drinya??????????

Ya Allah permudahkanlah urusan ku ini ...
jika aku memilih si dia byk perkara yg harus ku pk kn..
Ya Allah,kau maha mengetahui segalanya...
aku ingn meminta petunjuk mu ......
aku tau semua yg berlaku ini pasti ade hkmhnya..
namun,aku xtau adekah kptsn ku ini jga adelah kptsn yg bnr Ya Allah...
skrg pkran ku bnr2 buntu...
byk urusan yg harus ku lakukan bila aku dh start sem 3 ni...
namun aku redha dan pasrah dgn ujian mu Ya Allah..


kepada si dia...
bkn niatku ingin mnyakiti hatimu kali ke-2...
aku xtau knp aku hlg perasaan yg dlu 8thn aku bersamamu..
namun,jika aku mngambil kptsn ni,aku takot aku mnyesal kemudian hari..
mgkin Allah hadirkan kau dlm hdp ku slps alip hlg dr hdp ku
untk menenangkan dri aku dan juga drimu..
tp lama kelamaan aku hlg perasaan aku yg dlu bersama kau..
aku xtau knp...
mgkin kerana pk kan family aku,family kau,dan juga org lain..
aku seprti xsanggup untuk bersamamu..
namun jika ditakdirkan kau jodoh aku,aku trima..
tp buat ms ni aku ingn mnyendiri.,..
beri la aku ruang..
tolong la..
jika kau bca blog aku ni,
tlg la mngerti.....
aku mnx sgt2..
bkn niat aku nk sakiti kau..
tp beri peluang aku mnyendiri dan mncr jwapan knp aku begini dgn drimu......
maafkan aku.......

p/s: mood sgt2 sedih dan pkran aku bercelaru........T_T

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...