button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Isnin, 16 Januari 2012

wlaupn kau sakiti aku,tetap bahagia tanpa kau...

cinta tu hadir tanpa aku pinta...
hadir tanpa ku duga...
namun selps kau sakiti hati ni,aku relakan kau pergi...
kau bkn terbaik tuk aku...
perpisahan ni terjadi sbb Allah syg kn aku...
aku redha...
dan semua ni terjd adelah slh aku juga..
lupakan Allah saat aku bersama kau wahai lelaki..
tp kini aku bahagia tanpa kau lelaki...

kini Allah hadirkan aku seorang insan tuk mnjga aku..
namun,aku srahkan semuanye pada takdir...
ade jdoh dengannya,adalah..
aku bahgia dengan idup aku skrg...
syukur Allah sedarkan dri aku dr hanyut dengan janji mnis kau dn juga cnta kau yg xikhlas..
dalam dunia ni semua yg kite lakukan prlukn keikhlasan ok..
tp aku rs kau xfhm semua tu..
thanks...

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...