button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Sabtu, 21 Januari 2012

Doaku untukmu sayang...........


menghadapi dugaan keseorangan tanpa org tersyg di sisi mmg amat mnyakitkan..
dan itu juga mmbuatkan pkran kite juga kusut...
dan perkara ini telah terjd kpd org yg sy syg...
skrg ni dia berhadapan ngan masalah yg sgt brt bgnya..
sehingga dia memilih cara yg plg singkat dan juga plg budus !!!
wlaupn saat itu aku xmampu tuk bersama dia..
namun aku kuatkan dri juga menghampiri drinya untk mmberi kata2 semangat..

Ya Allah,menitik airmata ku saat dia mnceritakan segalanya yg telah berlaku..
dahulu aku tekad Ya Allah x ingin bersamanya lg...
namun kini aku xkuat...
kerana simpati aku terhadap dirinya sgt kuat...
aku tertanya2 adekah dia untuk aku????
if,sahabat2 family ku tau aku bersamanya pasti tiada yg setuju..
sama juga pada pandangan masyarakat..
kini aku xtau adekah aku msh mnyintai dia seperti dahulu...
sdgkan dia ikhlas bersama aku...
dan sering menitiskan airmata lelakinya bila aku jauh dari dirinya...
Ya Allah,aku juga bingung...
namun aku tau ini semua ketentuan-MU....
dan ape yg berlaku pasti ade hikmahnya....

namun aku xkuat saat dia mnghadapi dugaan yg begitu hbt sehingga mnjejaskan kesihatan dirinya......
mengapa la manusia ni mudah lupa diri dan xpernah kenang budi???
mengapa yg tua tidak boleh mengalah dengan yg muda???
dunia,dunia.....
inilah fitrah manusia....dahulu sewaktu tiada teman,si dia ni gak yg diminta tolongya..
namun,bila sudah berteman,msh berlagk terlalu muda sehingga tidak tau bezakan yg mna btl yg mana salah....
knp la manusia tu buta sgt???

aku sgt sedih Ya Allah...
dia sering mengatakan dia kusut..
aku sedih,saat dia menitiskan airmatanya kerana aku...
adekah aku diciptakan berpasangan dengan dirinya?????
9tahun aku bersama dia,,,,
aku masih tertanya2...
persoalan itu membuatkan aku tertanya2 pada diriku....
dia meminta aku jgn jauh darinya...
moga aku kuat Ya Allah tuk menemani dirinya...
walaupn kini aku msh blum tenang dan bersedia tuk bersamanya seperti dahulu..

p/s: saat dia menitiskan airmata,airmata ku juga turut menitis......

(aku ingin mencintainya dan menyayanginya kerana-Mu Ya Allah)

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...