button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Selasa, 3 Januari 2012

masih rindu.....



hurm,mlm2 ni aku keseorangan walaupn aku skrg dh de kt umh no 2 ni...
kt mentari court ni... hurm,kwn2 skrg semua dh tdo...
tggal la aku keseorangan....skrg ni dh pndh umh br,sunyi la..semua di bilik msing2...
hurm,umh bru ni pn xbest sgt...rndu umh lma...
hurm,ckp sal rndu skrg ni aku xtau knp la msh ade rndu untk DIA..
DIA yg dh skitkn hti aku then smp aku jatuh sakit......

aku dh cuba sedaya upaya tuk lupakan DIA..
tp knp tah DIA msh ade dlm pkran n kt hati ni...
sdgkn aku dh kta DIA bg aku dh mati...
tp tetap aku msh ingt DIA..
YA ALLAH...
aku tau ni semua dugaaan bg aku...
kerana syg kau padaku kau berikan ini pada ku,YA ALLAH..
namun,kdg2 aku xkuat nk hadapinye walaupn aku redha...
aku msh ingtkn dia...
sdgkn dia bkn terbaik untukku kn.....
kerana kau mempetemukan org yg slh pdku sblm aku ketemu org yg btul tuk isi kekosongan dlm hdpku..
YA ALLAH...
hanya kau mngerti perasaan aku saat ni...
aku mmg xmngis pd luarannye..
tp dalaman aku,sgt la skit dn sgt sedih...
kerana DIA aku dpt lupakan org yg dlu sgt aku syg dn aku cinta..
sdgkn hbgn ku dgn dia hnya 2 bulan..namun aku berjaya singkirkn org yg bersama aku selama 8 thun...aku tau semua ni hanya mnguji driku..
tp saat ni aku msh xmngerti ape slh aku shngga aku diperlakukan begini..
ape slh ku YA ALLAH..

aku mgharapkan tahun baru ni aku boleh lupakan dia...
namun aku msh ingt dia lg...
aku xtau knp aku lemah kerana DIA..
ingtkah DIA padaku lg..
selepas kata2 kesat ku lemparkan padanye..
namun aku dh mnx maaf..tp hati aku lagi skit...
biarlah..aku redha...ini ketentuannye untuk aku..
aku sbr tuk tunggu saat bahagia aku pula..



0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...