button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Isnin, 16 Januari 2012

sedih.... ape salah aku???????


ape sbnrnye slh aku ya Allah...
besar sgt kah slh aku padanya???
xsdrkah dia,bahawa dia lbh mnyakiti hati ku....
namun aku kuatkan hati aku...
perlukah dia memburukkan aku pada teman2nya...
benarkah caranya membls dendam pd dri aku??
sedikit pn xde rs bnci pd dri dia..
wlaupn hti aku skit sgt ngan ape yg dia dh wt kt aku..
tp biarlah aku xksh ape pon kau pk tentang dri aku...
Allah mengetahui segalanya..
dan kau bukanlah lyk tuk menghukum aku.....
aku doakan kau bahgia jek..

pada kwn2 kau tu pn,if korg rs aku yg slh trplg la..
korg xtau cte btl n bkn rs pe yg aku rs..
kata la ape sj...
Allah maha mengetahui segalanya..
aku akui aku mmg menggelibas bila ade yg aku xpuas hati..
aku luahkn semua..
mmg tu slh aku..
tp biarlah...
aku rs puas.......
thanks ats perbuatan kau kt aku tuh...
thanks gak bg hrapn....

p/s: serius mlm ni sedih.....T____T

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...